IT-support » White Red West AB
732
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-732,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.6,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

IT-Support.

När du behöver hjälp med stora problem, små problem, beställa något, ändra något eller helt enkelt bara fråga om råd om något som rör IT, ringer eller mailar du till vår support. Vi sätter prestige i att alltid svara eller återkomma så fort att man nästan blir förvånad. Vår support är van vid att hjälpa allt från enskilda användare små och stora företag och också lokala IT-ansvariga som behöver en kollega att ”hålla handen”, alla får hjälp!

 

Linjelöst

Man brukar prata om 1:a och 2:a linjens support och dela upp de som arbetar i olika kompetensnivåer. Det gör inte vi. Vi vill att alla våra medarbetare i supporten, pratar direkt med kunderna för att ge så snabb hjälp till Er som det bara går. Det är viktigt för oss att samma person som utför arbetet, pratar direkt med den som behöver hjälp. Behöver du hjälp ”på plats” är det ibland samma person som du först mötte i supporten som du får besök av, vilket förutom att det blir färre inblandade, gör att vi lär oss Er IT-miljö och kan ge ännu snabbare och personligare hjälp nästa gång.

 

Arbetstid eller dygnet runt

Vår helpdesk är öppen när du behöver den och lite innan och lite efter. Alla användare börjar inte kl 8 med sitt arbete. Därför har vi har öppet när du och dina kunder behöver ha hjälp med IT-frågor. Vill du ha möjlighet att ringa oss dygnet runt löser vi det också. Vi har beredskap dygnet runt!